Geen schaken in maart ivm Cororna-virus!

Naar aanleiding van de laatste ontwikkelingen omtrent het Corona-virus en op advies van de K.N.S.B. heeft het bestuur besloten om ook de clubavonden van 19 en 26 maart te annuleren.

Het advies van de K.N.S.B. aan de verenigingen luidt als volgt:

“Geacht bestuur,

In verband met de recente ontwikkelingen rondom het corona-virus heeft de KNSB alle activiteiten tot en met 31 maart afgelast. Aansluitend op deze maatregelen adviseert de KNSB u om alle activiteiten van uw club tot en met 31 maart af te gelasten, ook als aan deze activiteiten minder dan 100 personen deelnemen. Het gaat dus om de clubavond (of middag of ochtend), en ook om trainingen, bijeenkomsten etc.”

Bovendien hebben we ook van ’t Honk te horen gekregen, dat ze deze maand de deuren gesloten houden.

Of er in april weer geschaakt kan worden moeten we afwachten.  We zullen daarover communiceren via deze website en per mail.