Vanavond geen schaken ivm Corona-virus

Het bestuur van de Schaakclub Rijssen heeft besloten om de clubavond van vanavond niet door te laten gaan. Dit vanwege de laatste ontwikkelingen omtrent het Corona-virus. Vanmiddag heeft het kabinet, op advies van het R.I.V.M. , besloten om vergaande maatregelen te treffen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. Hoewel we niet direct onder het verbod vallen (evenement met meer dan 100 mensen), hebben we toch gemeend om in elk geval vanavond niet te schaken.  Ook al omdat het een relatief drukke avond zou zijn ((jeugd, schaaklessen senioren, extern tegen E.N.O., bekerwedstrijd). Bovendien zijn er ook andere activiteiten bij ’t Honk (denk aan de Tukker Ladies).  En het bestuur heeft daarom besloten om de risico’s op onze club  voor zover mogelijk uit te sluiten. In eerste instantie geldt dit besluit alleen voor vanavond en we zullen van week tot week de ontwikkelingen volgen.

We hopen op een ieders begrip voor dit toch wel vergaande besluit.