Gevolgen nieuwe corona-maatregelen

Zoals bekend heeft de overheid  de maatregelen, om het stijgend aantal corona-besmettingen tegen te gaan, per direct verder aangescherpt.  Eén van die maatregelen betreft  de sluiting van horecagelegenheden om 22:00 uur. En dit heeft natuurlijk gevolgen voor onze  club.  In overleg met ’t Honk heeft het bestuur daarom besloten om (voorlopig) de volgende maatregelen te treffen:

1. De jeugd begint om 18:15 uur (verzoek: probeer zoveel mogelijk op tijd te zijn), net als anders is er een half uur tijd voor les en daarna met een iets aangepast speeltempo de onderlinge competitie. De eindtijd voor de jeugd is 19:30 uur;
  2. De onderlinge competitie voor de senioren begint om 19:45 uur (!), het speeltempo is voor alle partijen 1 uur per persoon per partij, zodat uiterlijk 21:45 uur alle partijen zijn afgelopen. Het is dus belangrijk dat de partijen tijdig  beginnen, probeer zo veel mogelijk om 19:30 uur aanwezig te zijn.

Het bestuur begrijpt dat dit ingrijpende maatregelen zijn, waar niet iedereen blij van wordt. Wij uiteraard ook niet, maar gezien de korte termijn hebben we gemeend, om dit in elk geval voor aanstaande donderdag op deze manier in te gaan vullen. Wel zijn we samen met ’t Honk nog bezig  om te  onderzoeken of er wellicht andere mogelijkheden zijn, om de clubavond op korte termijn weer met “normale” begin- en eindtijden door te kunnen laten gaan.

Het bestuur.