Lierenshop Schaaknacht 2019

De Schaakclub Rijssen organiseert dit jaar weer een Schaaknacht. Traditioneel tussen de Kerstdagen en de jaarwisseling, dit keer in de nacht van vrijdag 27 op zaterdag 28 december.

Vanwege het wegvallen van onze vaste sponsor van de laatste jaren, moest de organisatie op zoek naar een nieuwe geldschieter. En dat is gelukt! Gerrit-Jan Leppink, al jaren trouw lid van onze vereniging, was bereid met zijn bedrijf Lierenshop.eu (de Grootste Groothandel in Lieren), het gros van de kosten voor zijn rekening te nemen. En dus konden we aan de slag met de organisatie van de Lierenshop-Schaaknacht 2019.

De voorbereidingen zijn momenteel nog in volle gang en binnenkort zal de inschrijving van start gaan. Rechtsboven op de website is inmiddels een nieuw tabblad aangemaakt en via dat tabblad kunnen liefhebbers zich via een aanmeldformulier inschrijven.

Hou deze website dus in de gaten, maar zet de datum al in de agenda: vrijdag/zaterdag 27 en 28 december 2019: Lierenshop-Schaaknacht 2019.

De organisatie,

Dirk-Jan van de Poppe, Gerben Smit, André te Morsche en Jan Brinkman.

Flyer Lierenshop-Schaaknacht 2019