Geen clubavond i.v.m. corona!

Zoals bekend, heeft het kabinet in de strijd tegen het corona-virus gisteren nieuwe maatregelen afgekondigd.

Dé maatregel die ons als Schaakclub raakt is het sluiten van de horeca. Gerrit Damveld heeft ons inmiddels laten weten dat ’t Honk dicht gaat en onze schaakavonden voor zowel jeugd als senioren voorlopig niet door kunnen gaan.

En dus zitten we weer in dezelfde situatie als half maart, toen het vorige schaakseizoen eigenlijk per direct was afgelopen.  Bovendien al weer een uitermate vervelend  bericht natuurlijk. Want de basis voor het bestaan van de Schaakclub is de clubavond, die bovendien voor veel schakers een gezellig avondje uit betekent.

We hopen dat de maatregelen  er voor gaan zorgen dat het aantal besmettingen snel gaat afnemen en we op zo kort mogelijke termijn  de donderdagavond weer als vanouds kunnen gaan invullen.

Het bestuur.