Rabo ClubSupport

De Schaakclub Rijssen heeft zich ingeschreven voor Rabo ClubSupport 2020. Een actie van de Rabobank, waarbij lokale verenigingen (die bankieren bij de Rabobank) financieel worden ondersteund. Rabo ClubSupport is de opvolger van de Rabo Clubkas Campagne en is in een nieuw jasje gestoken.

De Rabobank Rijssen-Enter stelt dit jaar weer € 50.000 (!) beschikbaar, maar nieuw is dat alleen leden (vanaf 12 jaar) van de Rabobank kunnen stemmen! En deze leden bepalen dus hoe dit bedrag onder de deelnemende verenigingen wordt verdeeld.

Iedereen met een rekening bij de Rabobank Rijssen-Enter kan lid worden. Dat kan heel eenvoudig via Rabobank-internetbankieren of de Rabo App en er zijn geen kosten of verdere verplichtingen aan verbonden. Elk lid van 12 en jaar en ouder kan 5 stemmen uitbrengen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht (bijv. op de Schaakclub Rijssen).

In de periode 5 oktober t/m 25 oktober kan er gestemd worden, in november wordt bekend hoe de stemmen zijn verdeeld over de verenigingen en worden de cheques uitgereikt.

Net als in voorgaande jaren wil de Schaakclub Rijssen de opbrengst gebruiken voor de organisatie van het jaarlijkse Rijssense Schoolschaaktoernooi.

We kunnen dus elke stem goed gebruiken en verzoeken leden/ouders/kennissen/lesgevers/familie/enz. om lid te worden van de Rabobank Rijssen-Enter (voor zover men dat nog niet is). En uiteraard hopen we dat een ieder vervolgens maximaal 2 stemmen op de Schaakclub Rijssen wil uitbrengen.

Wij danken een ieder voor de medewerking en zijn/haar stemmen.