Snelschaakkamioenschap: 13-02-2020

Op donderdag 13 februari zal het jaarlijkse snelschaakkampioenschap worden gehouden. Snelschaken: sommige schakers kijken er naar uit, anderen hebben er niets mee en nemen een avond vrij…, het is maar wat je leuk vindt! Toch is het dé kans op een prijs (beker + wisselbeker) en een titel (Rijssens snelschaakampioen  2020).

Het speeltempo is afhankelijk van het aantal deelnemers: bij relatief weinig liefhebbers wordt dit tempo bepaald op 10 minuten p.p.p.p. (7 rondes) en anders 5 minuten p.p.p.p. (9 rondes).

Het toernooi staat open voor clubleden, voormalig clubleden en Rijssense huisschakers. De aanvang in ons clublokaal (Parochieel Centrum De Rozengaard, ’t Honk) is 20.00 uur en deelname is gratis.

Voor nadere info en opgave kunt U contact opnemen met wedstrijdleider Jan Smit: 06-21262178 of wedstrijdleider@schaakclubrijssen.nl