SponsorKliks

Het is mogelijk om de Schaakclub Rijssen op een eenvoudige en laagdrempelige manier financieel te ondersteunen.

Op de website (aan de rechterkant, op uw mobiel onderaan) treft u een link aan naar SponsorKliks. Via deze link, https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=10246&cn=nl&ln=nl,  kunt U de Schaakclub Rijssen financieel ondersteunen als u online aankopen doet.

Hoe dat werkt? Heel simpel eigenlijk. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling, die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie wordt door SponsorKliks gestort op de bankrekening van de Schaakclub Rijssen. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat, of je gaat via de websites van de Schaakclub Rijssen én SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com aan SponsorKliks een commissie uit en profiteert onze vereniging hier dus direct van! Honderden webwinkels doen hier al aan mee. Via het menu (links) tabblad “winkels”, kunt U zien welke dat zijn.

Dus mocht U een online aankoop gaan doen, ga via de website van de Schaakclub Rijssen naar SponsorKliks.com, klik op de webwinkel bij wie U de aankoop wilt gaan doen (mits die webwinkel meedoet uiteraard), plaats de bestelling en U ondersteunt de clubkas van de Schaakclub Rijssen. En dat zonder dat het U zelf een eurocent extra kost!

En om misverstanden te voorkomen, U hoeft hiervoor geen lid te zijn van de Schaakclub Rijssen! Dus ook familieleden, vrienden, buren (enz. enz.) hebben de mogelijkheid om onze clubkas gratis van een financiële injectie te voorzien.

Kortom, zegt het voort!!!

De Schaakclub Rijssen bedankt U nu al voor Uw medewerking en ondersteuning.