Start Seizoen 2019-2020

Het nieuwe schaakseizoen begin op donderdag 5 september, zoals gewoonlijk met een avond DUO-schaak: teams van 2 spelers schaken tegen elkaar, waarbij onderling overleg én de stelling doornemen op een schaduw-bord, is toegestaan.

Voor eventuele nieuwe leden is dit een ideale mogelijkheid om kennis te maken met de Schaakclub en haar leden. De aanvang is 20.00 uur en er zijn geen kosten aan verbonden.

Ook de jeugdafdeling begint op 5 september aan het nieuwe seizoen. Op deze avond wordt er kennisgemaakt met nieuwe en oude jeugdleden, worden de lesgevers voorgesteld en staat er een klein snelschaaktoernooi of een schaaksimultaan op het programma. De aanvang is 18.30 uur.

Een week later, donderdag 12 september, begint voor de senioren de onderlinge competitie met ronde 1 (20.00 uur) en start de jeugd met de 1e schaaklessen (18.30 uur) en daarna met de 1e ronde van de onderlinge competitie (19.15 uur).

Voor meer informatie over DUO-schaak en overige informatie over de clubavonden kan men terecht bij de wedstrijdleider van de senioren: Jan Smit, tel. 06-21262178, email: wedstrijdleider@schaakclubrijssen.nl.

Voor meer informatie over de jeugdafdeling kan men contact opnemen met algeheel jeugdleider Martijn van den Belt, tel. 06-11810814, email: jeugdleider@schaakclubrijssen.nl.