Nieuwe website Schaakclub Rijssen

Zoals u wellicht opvalt, heeft de Schaakclub Rijssen een nieuwe website. Niet dat onze vorige website nu zo heel slecht was, maar deze had toch wel een aantal nadelen. Vooral het beheer was wat lastig. We hebben geprobeerd om de nieuwe website duidelijker/overzichtelijker te maken en het beheren ervan te vereenvoudigen. En hoewel het nog niet helemaal af is, sommige puntjes moeten zo links en rechts nog op de spreekwoordelijke i worden gezet, hebben de bouwers gemeend dat we nu al live kunnen. We moeten natuurlijk nog wel even wennen aan de nieuwe structuur/opbouw en kleuren, maar ook dat gaat wel lukken.

Veel dank voor dit fraaie resultaat zijn we verschuldigd aan Bob Bishoen van de SBO, die ons uitstekend heeft geholpen om e.e.a. in een zeer korte tijd te realiseren. Maar ook Jan Smit en Sander Koster krijgen de complimenten voor de geleverde arbeid.

De voorzitter,

Jan Brinkman